موسسه بین المللی قهرمانان ماندگار

حامی نخبگان علمی فرهنگی هنری ورزش و مدیریتی

موسسه بین المللی قهرمانان ماندگار

حامی نخبگان علمی فرهنگی هنری ورزش و مدیریتی

اخبار موسسه ین المللی قهرمانان ماندگار

 

اخبار موسسه  

 

 

-          اولین نمایشگاه تخصصی و ورزشهای آبی با مشارکت و دستگاههای مختلف از جامعه وزارت آموزش و پرورش-فدراسیون قایقرانی و موسسه بین المللی قهرمانان ماندگار در محل مجموعه ورزشی آزادی از مورخ 5 لغایت 8 مرداد برگزار می شود. 

 

 

-          مراسم ختم مرحوم روح اله داداشی از سوی جامعه ی ورزشکاران استان البرز در محل سالن همایش شهیدان نجات فلاح کرج از ساعت 6-8 بعدازظهر روز یکشنبه مورخ 2/۵/90 برگزار می شود. این موسسه از عموم مردم و بویژه ورزشکاران و قهرمانان دعوت به عمل می آورد تا در مراسم فوق شرکت نمایند.  

 

-          ولی اله نادری رئیس انجمن صنفی ووشو ایران شد

انتخابات جمع عمومی انجمن صنفی وشوو در تاریخ 28/۴/90 برگزار شد که در نتیجه ولی اله نادری با اکثریت آرا به عنوان رئیس انجمن انتخاب و مشغول بکار شد. نامبرده با 25 سال سابقه فعالیت در ووشو از پیشکسوتان این رشته پرطرفدار و جذاب هستند و مسئولیتهای متعدد اجرائی نیز در کارنامه خود دارند با توجه به تغییرات بوجود آمده درانجمن ووشو پیش بینی می شود همکاریهای انجمن صنفی وشوو و فدراسیون ووشو ایران بهتر از گذشته انجام پذیرد و شاهد رشد و توسعه این رشته جذاب ورزشی باشیم. 

 

          - ساخت فیلم زندگینامه مرحوم روح اله داداشی

           توسط موسسه بین المللی قهرمانان ماندگار   

 

  عظیمی رئیس قهرمانان ماندگار در این خصوص توضیح داد ایشان ضمن  تسلیت به جامعه ورزشی مرحوم داداشی فرمودند روح اله داداشی علیرغم اینکه به عنوان یک پهلوان جهان مطرح بودند و سالها بعنوان  قوی ترین مرد جهان افتخار آفرینی کرده اند اما تا حدودی گمنام هم بودند مرحوم داداشی سعی کردند همزمان با تربیت جسم به تربیت روح خویش بپردازند فلذا توجه زیادی به شهرت نداشتند موسسه قهرمانان ماندگار قصه زندگی این مرد بزرگ را در قالب فیلم به تصویر می کشد و در این راستا از عموم هنرمندان و صاحب نظران فرهنگی هنری دعوت بعمل می آورد نظرات پیشنهاد خود را اعلام فرمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد